Jak powinny wyglądać zachęcające długopisy reklamowe i tym podobne?
Planujesz nieco rozwinąć dział marketingu w twojej firmie? Zastanawiasz się, jak to zrobić i w co warto zainwestować? W tym artykule powiemy o gadżetach, jakimi są chociażby długopisy reklamowe. Używa ich wiele firm, ale czy rzeczywiście są opłacalne? Jak powinny wyglądać, by przykuwać uwagę? Zapraszamy do lektury.
Gadżety reklamowe się sprawdzają
Najpierw powiedzmy o tym, czy warto inwestować w różnego rodzaju gadżety reklamowe. Czy lubisz dostawać prezenty? Chyba każdy z nas ma do nich słabość. Kiedy dostaniemy coś od kogoś robi nam się miło. Podobnie, gdy dana firma, daje nam za darmo jakieś gadżety. Czujemy, wtedy, że zależy danemu przedsiębiorstwu na klientach – tych nowych, jak również stałych. Ale budowanie relacji, to nie jedyna korzyść, jaką odnosimy z gadżetów reklamowych. Jak sama nazwa wskazuje, to także świetna reklama. Gadżety zostają w domach klientów, nadają się do codziennego użytku, dlatego mogą je zobaczyć różne osoby. Ponadto, gdy komuś akurat będzie potrzebna firma z twojej branży, od razu pomyśle o twoim przedsiębiorstwie. Biznes reklamowany za pomocą gadżetów tworzy silną markę. Długopisy reklamowe, torby, smycze i tym podobne są bardzo tanie, a mimo to patrzymy na Irmę posiadającą na nich logo z większym szacunkiem.
Długopisy reklamowe, smycze, kubki – co mamy do wyboru?
Do najpopularniejszych gadżetów reklamowych zaliczamy:
- długopisy z nadrukiem – te małe przedmioty krążą po torbach torebkach i robią świetną robotę za nas;
- kubki – te z kolei wykonują swoją pracę w domu. Przypominają domownikom o danej firmie, jak również gościom;
- torby reklamowe – Z torbami można już wyjść na zewnątrz, dlatego jedną torbę zobaczyć może nawet kilkaset osób;
- słodycze z reklamowymi papierkami – kochają je nie tylko małe dzieci…;
- smycze – oczywiście nie chodzi te dla psów, a smycze, do których można przypiąć na przykład klucze.
Jak powinny wyglądać te gadżety?
Przede wszystkim nie mogą być zbyt pstrokate, czyli pełne kolorów, słów. Chodzi o to, by w pierwszej kolejności w oczy rzucało się logo firmy. Na długopisie najlepiej by było tylko ono. Inaczej na kubku. Ta można rzucić jakieś reklamowe hasło dodatkowo. Torba również może zawierać nieco więcej treści, jednak należy uważać, by nie zatłumiły one logo.